Týdenní aktuality od nás - poslední týden školy a co se u nás dělo :)

09.07.2015 16:17

Pondělí 29. 6. 
Dnešní den přinesl opravdu hodně událostí. Nad ránem si mourovatá Kačenka strčila hlavu do sklenice od okurek a nemohla ji vytáhnout. Ještě štěstí, že tu spala Rut. Probudil ji hlomoz, který kočka dělala, když se pokoušela hlavu ze sklenice osvobodit. Jakmile pochopila přes svou rozespalost a ranní šero situaci, přiskočila, aby jí pomohla. Problém nebyl jen v tom, jak kočce pomoct, ale i v tom, jak přitom zvládnout vzpouzející se kočku. Vše nakonec dobře dopadlo a Kačenka byla zachráněna před udušením. Trochu poškrábaná Rut, byla hodně vyděšená, ale nakonec hlavně spokojená, že se Kačence nic nestalo. 
Do školy jsem šla na osmou, abych vybrala od studentů poslední část učebnic. Po návratu z jídelny jsem našla na mobilu zprávu od Jarušky Zavřelové. Musela nechat uspat svého milovaného bílo rezavého kocourka Belíska (ledviny) a je z toho úplně zdrcená. 
Dnes jsem se dostala domů až pozdě večer. O kočky se znamenitě postarala Rut.

Úterý 30. 6. 
Konec školního roku. Do školy jdu na osmou. Ještě mi děti vrací zapomenuté učebnice. 
V podvečer nás poctily svou návštěvou naše cat lady- paní Zdena a Anna. Koťata viděly po měsíci a tak byly překvapené, jak za tu dobu vyrostla. Však také budou mít Coletčina koťata tuto sobotu už osm týdnů. Semtíňátka jsou o pět dní mladší, ale hádali byste jim mnohem méně. Váhové přírůstky jsou zatím uspokojivé a věřím, že časem nepříznivý start do života překonají a vše doženou.

Středa a čtvrtek 1. - 2. 7. 2015
Zdá se mi to jako včera, kdy jsme vítali rok 2015 a najednou začínají prázdniny. Během dne mám spoustu práce kolem koček a koťat. Vždycky, když usedám k počítači přemýšlím o tom, že stále dokola píši o krmení, čištění záchodků, nakupování proviantu, úklidu dočasky a praní kočičích dek a pelíšků. Tento „stereotyp“ je ale základní osou naší pomoci, protože starost o naše svěřence stojí na kvalitní stravě, čistotě, dostupné veterinární péči a socializaci. Všecko to, o čem se tu zmiňuji, je každodenní záležitostí.

Pátek 3. 7. 
Mám dovolenou. Opět je od rána vedro k padnutí. Vstala jsem o sedmé, nakrmila své svěřence a šla uklízet a prát. V poledne jsem už byla umořená horkem. Přestože mám v celém bytě spuštěné žaluzie, máme všude 29 oC. Kočky skoro celý den prospí a ožívají až v podvečer. Malé Grace slzí oči a tak musíme vykapávat Ophthalmo-Septonexem. 
O šesté přivedla Rut návštěvu – paní Broňu. Ta se pomazlila s koťaty, obdarovala miciny a po dvou hodinách zase odešla. Za dárky i pomazlení koťat mnohokrát děkujeme.

Sobota 4. 7. 
I dnes nás čekají vysoké venkovní teploty. Na prádelní šňůry jsme rozvěsily mokrá prostěradla, která zastiňují prostor lodžie a zmírňují horko v pokojích. 
Odpoledne nás kontaktovala slečna, že našla u silnice na Sukově nábřeží malé kotě. U Domu hudby na nás čekala skupinka dívek a předaly nám asi měsíční černé kotě. Po celou cestu do dočasky velice plakalo. Bylo hladové, dehydratované a nešťastné. Na prudkém slunci muselo být delší čas, protože hned vypilo dvě stříkačky vody. Až po chvíli zhltlo 17 ml kotěcího mléka. 
Při vstupní prohlídce jsme zjistily, že to je kocourek a tak dostal jméno Perníček. Kocourek je zdravý, váží 415 g

 

Neděle 5. 7. 
Jelikož jsem šla spát až o jedné, nemůžu se dnes ráno probrat. Kočky mě sice kvůli krmení probudily o páté, ale pak jsem se ještě vrátila dospat. Podruhé jsem se probudila o půl deváté. Rut ležela na pohovce v jídelně a také měla problém s procitnutím. 
Po obědě jsem s Rut navštívila v Lonkově ulici paní Danu. 
Z Prahy si před necelým půlrokem přivezla citlivou černou kočičku Sáru, pro kterou si vyhlédla jako kočičí společnici černou Josefínku. Byt máopravdu pěkný, pro kočky téměř ideální. Navíc má zasíťovaný balkón. 
Večer měla Rut namířeno za starou paní, ale ani dnes kočku neodchytila. Micina, kterou měla paní zavřenou v předsíni, beze stopy zmizela. 
Večer jsme umístily první kotě z Bohdanče, mazlíka Datese. Odcestoval do pardubické rodiny s více dětmi. Jelikož je zvyklý i na psy, netrvalo mu seznámení s přítulnou fenkou nové rodiny ani půl hodiny.